Jak to funguje

V jednotlivých městech budujeme síť tzv. WiFi Hotspotů, které pak umožňují připojení Vašich zařízení vybavených WiFi přijímači a které Vám pak následně umožní připojení se k Internetu. Aktuálně máme v provozu desítky těchto bodů.

Dále se lze na naši síť připojit i v hotelových komplexech skupiny BlueSun Hotels a skupiny Hoteli Podgora. Hotely BlueSun najdete v Brele a v Tučepech na Makarské riviéře a v Bolu na ostrově Brač. Hoteli Podgora mají své hotely a kamp v Podgoře.

Naše vysílače můžete najít téměř po celé Makarské Riviéře, na ostrově Hvar a na Ostrově Brač. Podrobný seznam najdete zde.

Kolik to stojí

Kvůli zvýšení sazby DPH v Chorvatsku jsme museli upravit cenu tzv. papírového kuponu na 125,-Kn, což je cena za připojení na 7 dní bez jakéhokoli omezení s maximální rychlostí 2 / 0,5Mbps. 

Kdo využívá on-line platbu přes Internet, může zaplatit prostřednictvím zabezpečené platební brány, kde se nabízí 6 různých časových a cenových variant.

Od 1 Eura za 2 hodiny až po 25 Euro za 15 dní. Podrobnosti najdete v ceníku

Za podobné ceny (pouze přepočtené na Kuny) můžete přístupové kody zakoupit i v naší kanceláři v Makarské (poblíž hotelu Meteor), popřípadě Vám kupon jsme schopni i doručit na dohodnuté místo :-)

Jak se připojit

Pro připojení musíte mít k dispozici zařízení s WiFi rozhraním, v seznamu dostupných sítích musíte najít zda se ve vašem okolí nachází síť s názvem CroCom-HotSpot, CroCom-Internet, popřípadě www.crocom.eu. Pokud ano, zkuste se k ní připojit a budete automaticky přesměrování na úvodní stránku daného HotSPotu, kde můžete získat další informace, provést On-line platbu, popřípadě se připojit na stránky www.crocom.eu, kde můžete získat podrobné informace o pokrytí, o prodejních místech a pod.

Doporučujeme, abyste si vždy vyzkoušeli kvalitu Vašeho připojení. Pokud bude fungovat přístup na tuto úvodní stránku a další dostupné stránky, jejichž odkazy zde najdete, tak Vám bude fungovat i placené připojení do celého internetu. Pro lepší kontrolu je zde umístěno i orientační měření rychlosti.

Službu si zakupte opravdu až po té, co si nejprve ověříte její funkčnost a dostupnost.

Na co si dát pozor

WiFi sítě nejsou všemocné, nečekejte, že jejich kvalita bude srovnatelná s GSM sítěmi pro mobilní telefony. Dosah od vysílače je jen několik desítek metrů v zástavbě, popřípadě stovky metrů ve volném prostranství s přímou viditelností na vysílač.

Pokud budete v apartmánu, tak můžete na terase přijímat kvalitní signál, ale to ještě neznamená, že budete mít dostatečně kvalitní signál i uvnitř.

Jak jsme psali výše, vše si raději odzkoušejte a zvažte, jestli Vám bude stačit “připojení” pouze u okna nebo jestli jej budete vyžadovat i pro čtení ranních novinek kdesi uprostřed apartmánu ze železobetonu... V tom případě musíte zvolit jiný způsob.

Pokud přes všechna naše varování a doporučení zakoupíte přístup k Internetu a nebude Vám připojení fungovat, tak nám to dejte vědět co nejdříve. My si zkontrolujeme Váš účet, podíváme, kolik jste toho přijali a odeslali, a pokud Vám to skutečně nefungovalo, tak Vám vrátíme peníze - jsme přece lidi :-)

Pokud přijdete po 4 dnech a my zjistíme, že jste stáhli 2GB dat a 1Gb odeslali, pak s tvrzením, že “Vám to nefunguje” skutečně neuspějete :-)

Kde koupit

Jak jsme psali o pár řádků výše - můžete si koupit kupon, dá se koupit v cestovních agenturách, v některých restauracích nebo hotelích. Seznam prodejních míst naleznete zde.

On-line platbou přes Internet, kdekoli, kde se připojíte na náš HotSpot. Návod jak provést platbu, najdete zde.

Ujistěte se, že Vaše platební karta má povoleny transakce přes Internet, jinak Vaše platba neproběhne.

U nás v kanceláři nakoupíte za stejných podmínek jako přes Internet. Kancelář je otevřena od 23.6.2012 do 8.9.2012 každý den od 8:00 do 10:00 a od 18:00 do 20:30. Můžete využít také telefonní kontakt, kde Vám rádi poskytneme další informace nebo pomoc.

Reklamace

Reklamace vyřizujeme přímo my v kanceláři, můžete nám zavolat nebo se za námi zastavit. Vždycky se Vám budeme snažit vyjít vstříc - protože Vy nejste v Chorvatsku kvůli nám, ale my jsme v Chorvatsku kvůli Vám :-)

Nejčastější problémy a jejich řešení

Poničení kuponu při stírání ochranné vrstvy

Většinou se to přihodí, když na seškrábání použijete třeba korunovou minci (a pak že koruna není tvrdá měna) V tom případě nám zavolejte, řekněte nám alespoň část seriového čísla, hesla nebo přihlašovací jména a my Vám do SMS zašleme Vaše přihlašovací údaje.

Nefunkční jméno při on-line platbě

Zde si volíte Vaše přihlašovací jméno i heslo sami. Přihlašovací jméno je tvořeno slovem crocom-vašezvolenéjméno. 99% chyb je pak způsobeno tím, že obvykle zadáváte jméno bez crocom-, které je tam přidáváno automaticky.

I v tomto případě nám zavolejte a my Vám pomůžeme vše vyplnit, popřípadě Vám po ověření Vašich údajů zašleme nové přihlašovací jméno. Nebo můžete poslat i SMS, kde nám napíšete alespoň část Vašeho zvoleného přihlašovacího jména a my Vám pošleme zpět Vaše údaje.

Špatná kvalita signálu

Tady je pouze jedna jediná rada - zkuste se posunout někam k oknu nebo na balkon, či terasu, s tím prostě nic neuděláme :-(

Dobrá kvalita signálu a přesto internet nefunguje

V tomto případě je chyba někde u nás, tak klidně volejte na tel. +420 734 600 440 a my to opravíme, od toho tam tráví technik léto :-)

Ostatní

Když vás napadne, čím bychom naše služby mohli vylepšit, nebo co bychom mohli doplnit, tak dejte vědět. Pokud to bude v našich silách a možnostech, tak to rádi zařídíme :-)